Sunday, June 6, 2010


I am back after having a great time in good old Germany. This time I am still fighting jetlag. Each morning I am waking up at 4.00 am which is 10.00 am German time. Hope I can adjust withing the next couple of days!

Now I am planning on crocheting my next bear, just have to find yarn that inspires me.

In the meantime I will post a fun picture showing 2 of my older bearkidz, Rascal and Mason, riding a wooden pull toy horse. These two bears are not for sale. Some bears I just can't part with and they stay with me.

I wish everybody a wonderful week.

3 comments:

  1. Ich freue mich schon auf die nächsten Bären. So gern schaue ich die Fotos an!
    Einen guten Start in die Woche
    Liebe Grüße Conni

    ReplyDelete
  2. das kann ich gut verstehen, von den beiden niedlichen Bärchen könnte ich mich auch nicht trennen...
    eine schöne Woche wünsche ich dir
    liebe Grüße
    Kathi

    ReplyDelete
  3. schön das Du wieder gut zuhause gelandet bist!
    Die beiden Reiter sind so süß, kein Wunder, das Du Dich nicht von denen trennen magst!

    Wünsche Dir eine gute Woche und grüße Dich herzlich
    Gabriele

    ReplyDelete